از ظرفیت خیرین برای تامین داروی بیماران بستری در خانه استفاده شود

سردار شاهوارپور پیشنهاد کرد به منظور تهیه و توزیع داورها برای بیماران بستری شده در خانه ها از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استفاده شود و گفت: در شهرستان دزفول با استفاده از خیرین این اقدام در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حسن شاهوارپور» امروز (شنبه ۲۸ فروردین) در نشست استانی ستاد کرونا اظهار کرد: یکی از گلایه های ما کمبود داروهایی است که توسط بهداشت و درمان و سازمان غذاودارو مجوز گرفته اند، در جلسه ای که با تیم های جهادی داشتیم عمده گلایه از محدود بودن شربت های تجویز شده برای بیماران بستری در منازل بود.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان افزود: پیشنهاد می شود به منظور تهیه و توزیع داورها برای بیماران بستری شده در خانه ها از ظرفیت خیرین و نیکوکاران بهره مند شویم، در شهرستان دزفول با استفاده از خیرین این اقدام در حال انجام است.

 

«سید زین العابدین موسوی» نیز در این جلسه عنوان کرد: ما اشکالات زیادی در کارمان وجود دارد، اما این اشکالات به موضوعاتی مربوط می شود که از دست فرماندار خارج است.

 

فرماندار آبادان با بیان اینکه آمار شیوع کرونا در این شهرستان روبه نزول است و امیدوار هستیم هرچه سریع‌تر از وضعیت خارج شویم ابراز کرد: یکی از مشکلاتی که ما با ان دچار هستیم گردشگری بودن آبادان حتی برای شهروندان ساکن در این شهرستان است که همین مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده علاوه بر این اکنون باید اعلام کنم که اکنون ۲۱ نفر از بستری شدگان در بمیارستان طالقانی ساکن این شهرستان نیستند.

 

وی با بیان اینکه این بیماران باعث تجمع تعداد بسیاری از بستگان آنها در درب بیمارستان ها مشکلی دیگری است که ما با آن مواجه هستیم تاکید کرد: مقاومت اصناف در این شهرستان بسیار بالا است؛ در حالی ده‌ها واحد صنفی پلمپ شد روز بعد این پلمپ شکسته می شود.

 

موسوی اضافه کرد: دخالت تاسف بار برخی مسئولان در آبادان در نقض دستورالعمل های بهداشتی از دیگر مشکلات مهم ما به شمار می رود تصریح کرد: سیادان و عوامل مستقر در رودخانه نیازمند تست گیری روزانه هستند؛ مگر می شود افرادی وارد دریا شوند و با عراقی ها ارتباط داشته باشند و کرونا نگیرند مسئولان بهداشت باید نسبت به اسکله ها و استقرار واحدهای بهداشتی به منظور تست گیری اقدام کنند.

 

وی یاد آور شد: نیروهای نظارتی ما با خستگی مواجه شده اند وضرورت دارد که تعداد این نیروها افزایش یابد، پیشنهاد می شود نیروهایی که در منازل دورکاری هستند بعنوان ناظر در این امر همکاری داشته باشند.

 

کد خبر 1046909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha