پیگیری حل مشکلات تامین آب شرب در آزادشهر و رامیان

کوهساری گفت: در برنامه بلند مدت نیز به دنبال تخصیص آب از سدهای چهل چای و نرماب هستیم و همچنین موضوع سد رامیان نیز پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامعلی کوهساری» عصر امروز (شنبه 28 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مشکل آب شرب آزادشهر و حوزه انتخابیه از اولویت های کاری است که به عنوان نماینده مجلس در یک برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیگیری می کنیم.

 

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس  ادامه داد: در برش کوتاه مدت در تلاش هستیم که آب شرب مورد نیاز مردم را در عصر وقت با توجه به امکانات ممکن برآورده کنیم.

 

کوهساری یادآور شد: احداث مخزن و بررسی مشکلات در رامیان، دلند و خان ببین و نگین شهر نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

 

وی گفت: در برنامه بلند مدت نیز به دنبال تخصیص آب از سدهای چهل چای و نرماب هستیم و همچنین موضوع سد رامیان نیز پیگیری خواهیم کرد.

 

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس  تاکید کرد: مجتمع روستایی مثل شهید رجایی و شیرآباد در دستور کار است و همچنین برخی از روستاها نیز نمی توانند از منابع ملی استفاده کنند درصدد هستیم که شرایطی قرار بگیرند که ازمنابع ملی بهره مند شوند.

 

کوهساری یادآور شد: مجتمع قله میران و مجتمع کوهستانی جزو طرح اعتبار منابع ملی نیستند و در تلاش هستیم که بتوانیم برای این پروژه ها نیز اعتبارات ملی جذب کنیم.

کد خبر 1046918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha