۳۰ واحد مسکونی مدجویی در رامسر احداث می شود

حجت الاسلام عالیشاه از احداث هزار و ۲۰۰واحد مسکن مدجویی در مازندران خبر داد و گفتک ۳۰ واحد از این تعداد ویژه مددجویان رامسری است که امیدواریم با همکاری فرماندار، سپاه و سایر مسئولان ساخت مسکن برای مددجویان این شهرستان به زودی آغاز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲۸فروردین) در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان در  رامسر با امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده سپاه این شهرستان دیدار کرد و گفت:بیش از ۸۰۰مورد قرار داد با بانک صورت گرفته و از این تعداد ، ساخت ۴۰۰واحد مسکن آغاز شده است و  ساخت هزار و ۲۰۰ واحد مسکن را امسال شروع و  تا پایان سالجاری به خانواده های تحت حمایت تحویل داده می شود.

 

 مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهار کرد: ایجاد سرپناه برای مددجویان یکی از حوزه های کاری مهم کمیته امداد است و سپاه به عنوان یار همیشه در صحنه کمیته امداد ، به این نهاد یاری می رساند که این اقدام سپاه پاسداران، بسیجیان و همه کسانی که با کمیته امداد در این مقوله همکاری دارند، قابل تقدیر است.

 

وی تصریح کرد: ۳۰واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش در رامسر  در حال اجرا است و امیدواریم تا با همکاری فرماندار، سپاه و سایر مسئولان ساخت مسکن برای مددجویان این شهرستان به زودی آغاز شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: نباید بگذاریم خدمت رسانی برای مددجویان به تاخیر بیفتد و همه باید پای کار باشیم.

 

وی افزود: در بخش اشتغال سال گذشته ۲۰۶میلیارد تومان  تسهیلات پرداخت شد و صد درصد اعتبارات با همکاری بانک های عامل جذب شد .

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: در سال جاری ۴۴۰میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و با این وجود  زمینه خودکفایی افراد بیشتری فراهم می شود زیرا سیاست راهبردی کمیته امداد توانمند سازی است.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان کرد:۸۵۰۰دانش آموز و ۱۶۰۰دانشجو در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و مازندران تنها استانی است که با کمک خیران برای تمامی دانش آموزان تحت حمایت متقاضی تبلت دانش آموزی برای بهره مندی از شبکه آموزش مجازی شاد، تبلت فراهم کرده است.

 

وی عنوان کرد :  فراهم کردن زمینه تحصیل برای دانش آموزان تحت حمایت در فضای مجازی برای کمیته امداد مهم بوده و  با کمک خیران توانستیم تبلت دانش آموزان نیازمند را تهیه کنیم و از خیران بخاطر کمک در این بخش سپاسگزاریم که به کمیته امداد اعتماد دارند و یاریگر این نهاد هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: ۲۸۰۰نفر از ایتام و ۸۹۰۰ فرزندان طرح محسنین از خدمات کمیته امداد استان بهره مند هستند و سرانه ایتام هم اکنون ۳۰۰هزار تومان است و در تلاشیم تا با کمک خیران و نیکوکاران و مردم نیکوکار استان  این سرانه را به  ۸۰۰ هزار تومان برسانیم .

 

وی بیان کرد:مستمری مددجویان کمیته امداد در سال‌جاری یک نفره ۲۹۸ هزار تومان، دونفره ۵۲۵ هزار تومان، سه نفره ۷۰۴هزار تومان، چهار نفره ۹۱۰ هزار تومان و پنج نفره و پنج نفره به بالا یک میلیون و ۵۰هزار تومان است.

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: باید از ظرفیت استان برای خدمت رسانی به نیازمندان استفاده کنیم و با اقدامات جهادی و انقلابی وارد میدان شویم .

 

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت:کمیته امداد مازندران با توجه به شرایط کنونی ناشی از شیوع کرونا برنامه های مختلفی را با کمک مردم نوعدوست، خیران و مراکز نیکوکاری مانند توزیع سبد غذایی، اطعام مهدوی و...  را برای مددجویان اجرا می‌کند.

 فرماندار رامسر هم در این دیدار گفت: کارکنان کمیته امداد به طور جدی پیگیر امور مددجویان هستند و خالصانه خدمت می کنند.

 

« محمد آزاد» بیان کرد: اقدامات خوبی در جهت رفع مشکلات مددجویان ونیازمندان انجام شده است و کارکنان این نهاد با علاقه و با خلوص نیت به قشر محروم کمک می کنند.

 

کد خبر 1046921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha