۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در خراسان جنوبی اهدا می‌شود

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی گفت: ۱۸ سری جهیزیه با حمایت آستان قدس رضوی و خیران به نوعروسان نیازمند استان تا پایان ماه مبارک‌رمضان اهدا خواهد شد.

«محمد علی ابراهیمی» در گفتگو با خبرنگار شبستان  بیرجند اظهار کرد: خادمیاران و خیران سخاوتمند استان خراسان جنوبی تلاش کردند تا در حد توان وسایل مورد نیاز برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند استان را تأمین کنند.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی با بیان اینکه تا پایان ماه رمضان ۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان اهدا می‌شود، گفت: ارزش تقریبی این تعداد جهیزیه بیش از ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال است.

 

وی ادامه داد: هر سری جهیزیه شامل کالای اساسی از جمله فرش، اجاق گاز، ماشین لباس شویی، یخچال، پنکه، جاروبرقی و لوازم آشپزخانه است.

 

ابراهیمی خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی اقلام این جهیزیه‌ها همگی از کالاهای ایرانی تهیه شده تا ضمن تأمین وسایل مورد نیاز برای آغاز یک زندگی، از تولید ملی و تولیدکننده ایرانی نیز حمایت به عمل آید.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی در پایان به اهمیت بحث ازدواج آسان جوانان اشاره کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران در استان می‌توانیم گام‌های خوبی در راستای کمک به جوانان بی‌بضاعت در تسهیل امر ازدواج آنان برداریم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1047076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha