ضرورت ورود خیرین به حوزه فرهنگ

حجت الاسلام هدایتی ضمن قدردانی از همراهی و نوع دوستی خیرین برای دستگیری از محرومین و نیازمندان، گفت: ورود خیرین به حوزه فرهنگ هم لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام «سید مهدی هدایتی» امروز(۲۹فروردین) در حاشیه اجرای طرح مفتاح الجنه با حضور حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در شهرستان تنکابن، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان از فرصت های طلایی زندگی ما است که باید از آن بهره‌مند شویم شبیه این ماه نداریم، روزه برای خدا است و خدا پاداشش را می‌دهد، این ماه گذر می کند آنچه ارزشمند است این است که چقدر توانستیم از این ماه بهره بگیریم.

 

 امام جمعه شهرستان تنکابن افزود: انسان در زندگی نیاز به شغل دارد و باید در یک مسئولیتی قرار بگیرد ولی برخی از مشاغل هستند که ارزش زیادی داشته و ثواب اخروی دارد چرا که می‌توانید در راستای رفع نیاز محرومین قدم بردارید.

 

وی اذعان کرد: کار در کمیته امداد بسیار ارزشمند بوده و در راستای خدمت به محرومین گام برداشتن، توفیق است.

 

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به حمایت‌های خیران در راستای کمک های مومنانه  خاطرنشان کرد: انسان تعجب می‌کند این حجم از کمک‌های مادی از کجا آمده است.

 

وی با اشاره به خاطره‌ای از حاج آقا دوستی، گفت: وقتی خبر نوه‌دار شدن را به ایشان دادند همان روز گفتند یک کودک بیمار نیاز به پول دارد در ذهنش گفت امروز یک خبر خوب و یک خبر تلخ دریافت کردم، ۶۰ میلیون هزینه عمل را پرداخت کرد.

 

حجت الاسلام هدایتی عنوان کرد: هر جا مشکلی پیش می‌آمد آتش‌سوزی چیزی این خیر وارد عمل می شد، از این دست افراد فراوان داریم که باید شناسایی شده و برایشان ریل گذاری صورت بگیرد.

 

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، بیان کرد: مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها ضرورت دارد ما باید موانع فرهنگی را برداریم امیدواریم در سال جاری محرومیت‌ها کنار برود، خیرینی داریم که قابلیت ورود دارند.

کد خبر 1047201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha