روزانه ۳۱۳آشپزخانه با عنوان طرح «اطعام مهدوی» افطاری و سحری نیازمنئدان مازندرانی را پخت می کنند

ماه رمضان امسال ۳۱۳ آشپزخانه با عنوان طرح اطعام مهدوی و با هدف رونق سفره های سحر و افطار نیازمندان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲۹فروردین) در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در  حاشیه اجرای طرح مفتاح الجنه که با حضور  امام جمعه ، فرماندار ، و خیرین شهرستان تنکابن برگزار شد، با بیان اینکه در مازندران ۸۰هزار و ۷۸۶خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، اظهار کرد:  تلاش داریم با توجه شرایط کنونی که به جهت شیوع کرونا کسب و کارها دچار آسیب شده، مشکلات مددجویان و نیازمندان را با کمک خیران و مسئولان در قالب مفتاح الجنه مجازی برطرف کنیم.

مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان کرد: مسئولیت ما امروز سنگین است و باید از ظرفیت استان برای کمک به نیازمندان استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: در تلاشیم تا زندگی با عزت و کرامت را برای نیازمندان فراهم کنیم و با برنامه ریزی پیش رویم.

 

وی بیان کرد:به برکت ولایت، شهدا و عنایت امام  زمان(عج) و با همدلی و وفاق خیرین و مردم نوع دوست استان در صدد رفع مشکلات محرومین هستیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ۲۸۰۰نفر از ایتام و ۸۹۰۰ فرزند طرح محسنین از حمایت مادی و معنوی حامیان بر خوردارند و  سرانه ایتام ۳۰۰هزار تومان است و در تلاشیم تا این سرانه را به ۸۰۰هزار تومان افزایش دهیم.

 

وی  از همراهی و مشارکت مردم نوعدوست و خیران و مسئولان با کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان تقدیر کرد و یادآورشد: ماه رمضان امسال  ۳۱۳ آشپزخانه با عنوان طرح اطعام مهدوی و با هدف رونق سفره های سحر و افطار نیازمندان ایجاد شده است.

کد خبر 1047212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha