۴۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد گیلان اهدا شد

اهرابی از اهدای ۴۰ دستگاه تبلت توسط بانک سینا به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» امروز(یک‌شنبه، ۲۹ فروردین) در آیین اهدای تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد گیلان با بیان اینکه این نهاد واسطه بین خیرین و افراد کم برخوردار است، گفت: حدود ۲۰ هزار دانش آموز و ۲ هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که در طول سال از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با اشاره به تغییر شرایط آموزش دانش‌آموزان در بحران کرونا ویروس و لزم بهره‌مندی از گوشی‌های هوشمند و تبلت در آموزش مجازی افزود: یکی از دغدغه‌های کمیته امداد فراهم کردن امکانات برای تحصیل دانش آموزان در این بستر بود که تا کنون با کمک خیرین توانستیم اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

 

وی پایش خانواده‌های دارای دانش آموز نیازمند به تبلت و گوشی هوشمند را گام اول برشمرد و از اهدای ۴۰ دستگاه تبلت توسط بانک سینا به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان خبرداد.

 

اهرابی با اشاره به حمایت‌های نقدی و کالایی از مددجویان کمیته امداد تصریح کرد: از ظرفیت خیرین در راستای توانمندسازی مددجویان بهره می‌گیریم.

 

«جعفر میرزاپور» نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات این بانک طی سال گذشته، گفت: طی سال گذشته در راستای خدمت به اقشار و مشاغل آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا، پرداخت‌هایی به صورت کمک نقدی و همچنین اهدای اقلام موردنیاز بهداشتی و معیشتی به ویژه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد صورت گرفت.

 


مدیر امور شعب بانک سینا در استان گیلان اختصاص اعتبار برای آزادی زندانیان با جرایم مالی و غیرعمد، پرداخت وام قرض الحسنه به مشاغل آسیب دیده از کرونا و پرستاران، خرید آمبولانس و اهدا به مناطق محروم را از دیگر اقدامات این بانک طی سال گذشته اعلام کرد.
 

کد خبر 1047221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha