جوایز ملی و بین المللی برای کنگره جهانی «محمد (ص)، پیامبر رحمت» در نظر گرفته شده است

تقوایی گفت: برای کنگره جهانی «محمد (ص)، پیامبر رحمت» در آینه هنر و ادب» جوایز در ۲ بخش بین المللی و ملی در نظر گرفته شده است.

«حامد تقوایی» در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: جوایز بسیار خوبی برای این کنگره به همت شورای سیاستگذاری متشکل از آیت الله «لطف الله دژکام»، رئیس شورای سیاستگذاری کنگره، «حیدر اسکندر پور»، شهردار شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، فرمانده مسپاه فجر فارس، «عنایت الله رحیمی»، استاندار فارس و برخی دیگر از مسئولین استانی و ملی در نظر گرفته شده است.

دبیر کل کنگره جهانی «محمد (ص)، پیامبر رحمت در آینه هنر و ادب» افزود: این جوایز در 2 بخش بین المللی و ملی در نظر گرفته شده است و در هر رشته در مجموع بخش بین الملل و ملی سه برگزیده خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: برای تشویق هنرمندان ایرانی در هر رشته پنج نفر نیز از میان هنرمندان ایرانی به عنوان شایسته تقدیر انتخاب می شوند و در بخش شعر جایزه بزرگ 2 هزار دلاری در بخش بین الملل و جایزه ویژه 200 میلیون ریالی در بخش داخلی در نظر گرفته شده است.

تقوایی اعلام کرد: در رشته های هنری نیز جایزه بزرگ پنج هزار دلاری در بخش بین الملل و جایزه بزرگ 500 میلیون ریالی در بخش داخلی در نظر گرفته شده است و هنرمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر فراخوان هر رشته در سایت کنگره به آدرس www.wcam.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1047225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha