مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه تخصصي عباسقلي خان، در سال تحصيلي ۱۴۰۱-۱۴۰۰ براي سطح دو و سه در رشته‌ فلسفه و كلام اسلامي پذيرش می‌کند و علاقمندان می توانند تا ۲ تیرمان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مدرسه علمیه تخصصي عباسقلي خان، در سال تحصيلي ۱۴۰۱-۱۴۰۰ براي سطح دو و سه در رشته‌ی فلسفه و كلام اسلامي پذيرش می‌کند، طلاب برادر با داشتن پرونده فعال تحصیلی، اتمام سطح یک و امکان حضور تمام‌وقت در مدرسه، می‌توانند جهت ثبت‌نام اقدام کنند و از اساتید توانمند، برنامه‌های پژوهشی و فرهنگی به‌روز، حجره و کتابخانه تخصصی بهره‌مند شوند.

 

مهلت ثبت‌نام تا ۲ تیرماه ۱۴۰۰ اعلام ‌شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو به نشانی اینترنتی http://magk.ir و یا تماس با شماره‌های ۰۵۱۳۳۶۵۸۲۸۴ و ۰۹۳۶۸۷۹۰۵۷۰، اقدام کنند.

 

گفتنی است، مدارس علمیه نیز برای برگزاري جلسات هدايت تحصيلي و معرفي رشته تخصصي فلسفه و كلام به‌صورت حضوري يا مجازي می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۲۵۲۹۲۴۴ (حجت‌الاسلام ندایی) هماهنگ کنند.

 

جهت آشنايي بيشتر با برنامه‌های این مدرسه می‌توانید به كانال"پذيرش نخبگاني" به آدرس https://eitaa.com/pazire۱_۲magk و جهت آشنايي با شرايط ثبت‌نام به آدرس https://eitaa.com/abasgholikhan_ir مراجعه کنید.

کد خبر 1047260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha