مسابقه کتابخوانی کریم اهل بیت (ع)

مسابقه کتابخوانی کریم اهل بیت(ع) به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی برگزار می شود؛ این مسابقه به صورت مجازی و مختص خوزستانی ها بوده است.

«سید احمد محفوظیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کتابخانه های عمومی بندر ماهشهر در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و شناخت سیره علمی و عملی حضرت امام حسن مجتبی (ع) مسابقه کتابخوانی کریم اهل‌بیت (ع) را برگزار می کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر با اشاره به اینکه این ماسبقه به صورت مجازی برگزار می شود افزود: مهلت شرکت در مسابقه از (۲۷ فروردین) تا (۷ اردیبهشت) بوده و برندگان این مسابقات (۸ اردیبهشت) همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) اعلام می شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه برای خوزستانی ها بوده تصریح کرد: به ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان که پاسخ صحیح را ارسال کنند به قید قرعه کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا می شود.

 

محفوظیان تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند با ورود به لینک https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeVypdmiGzjr0WCJKxHAfcwkR0sGEG3EzOkoJLQ7Sdh2xgcjg/viewform?usp=sf_link در این مسابقه شرکت کنند.

 

کد خبر 1047274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha