تنها با تعطیلی اصناف خیز بیماری کرونا حل نمی‌شود

نوده فراهانی با تاکید بر اینکه ما باید به مردم آگاهی بدهیم تا دستورالعمل های بهداشتی گفته شده را رعایت کنند، گفت: تنها با تعطیلی اصناف مشکل حل نمی‌شود مابقی مراکز هم باید تعطیل باشند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، قاسم نوده‌فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران شب گذشته (یکشنبه 29 فروردین) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما که به موضوع کرونا و تعطیلی اصناف در شرایط کرونایی اختصاص داشت با تاکید بر اینکه ما باید به مردم آگاهی بدهیم تا دستورالعمل های بهداشتی گفته شده را رعایت کنند، گفت: تنها با تعطیلی اصناف مشکل حل نمی‌شود مابقی مراکز هم باید تعطیل باشند. پیشنهاد ما این بود که به جز اصناف، بانک‌ها ، بیمه و مابقی مراکز مرتبط با صنوف هم تعطیل باشند که مورد قبول واقع نشد.

 

وی با اشاره به اینکه مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ باید تعطیل باشند، ادامه داد: برای باز بودن اصناف در شرایط کرونایی به ۶۰۰ واحد صنفی اخطار داده شده است.

 

نوده فراهانی ادامه داد: بعد از اخطار دوم به ناچار باید پلمب کنیم. امیدوارم بعد از تذکر نیاز به برخورد قهریه نباشد.

 

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه وقتی اصناف تعطیل می‌کنند اما بانک و تامین اجتماعی و دارایی باز باشند، صاحبان اصناف برای انجام کارهای خود به این مراکز می روند، تصریح کرد: اینطورعملا باز هم قرنطینه به درستی اجرا نمی شود.

کد خبر 1047414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha