توزیع ۳۰ بسته غذایی بین نیازمندان روستاهای اطراف کارخانه قند شیروان

مدیرعامل کارخانه قند شیروان گفت: ۳۰ بسته غذایی بین نیازمندان روستاهای اطراف کارخانه قند این شهرستان توزیع شد.

«محسن طیبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۳۰ بسته غذایی مجموعا به ارزش ریالی 180 میلیون ریال بین نیازمندان روستاهای اطراف کارخانه قند این شهرستان توزیع شد.

 

 

مدیرعامل کارخانه قند شیروان بیان کرد: یکی از اهداف مهم بنیاد مستضعفان و به طبع آن کارخانه قند شیروان انجام کمک های مختلف به نیازمندان است که در این راستا امروز در این ایام ماه مبارک رمضان ماه مهربانی ها، ۳۰ بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۶ میلیون ریال توزیع شد.

 

 

طیبی تصریح کرد: ماه گذشته نیز کارخانه قند شیروان از طریق بنیاد مستضعفان کشور ۲۰۰ معیشتی را بین خانواده های نیازمند روستاهای اطراف کارخانه توزیع کرده بود و مدارس حاشیه این کارخانه را نیز بازسازی کامل کرد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: بسته های توزیع شده بین خانوارهای نیازمند و محروم شناسایی شده این شهرستان شامل برنج، روغن، ماکاروانی، گوشت، رب، حبوبات، سویا و غیره است.

 

 

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع گسترده کرونا، وظیفه همه ما کمک به همنوع تا عبور از این بحران است که این کمک های مومنانه ادامه داشته و ادامه خواهد دارد.

 

 

مدیرعامل کارخانه قند شیروان گفت: عملیات اجرایی بهسازی و بازسازی سه مدرسه همجوار کارخانه قند از اوخر سال گذشته از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان شامل نقاشی، مرمت بنا، تعویض درب ها و پنجره ها، ایزوگام و نصب تخته های تدریس جدید با اعتبار بیش از 500 میلیون ریال انجام شده است که با اتمام آن بیش از هزار دانش آموز از این امکانات و فضای جدید بهره مند شدند.

 

 

کارخانه قند شیروان در 10 کیلومتری غرب شیروان واقع است و 650  نفر به صورت مستقیم در این واحد فعالیت دارند.

 

 

 

 

کد خبر 1047440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha