اردوی جهادی با نام «عملیات رمضان» در اندیمشک برپا می‌شود

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک از برپایی اردوی جهادی با نام «عملیات رمضان» در کوی بهارستان اندیمشک خبر داد و گفت: این اردوی جهادی از امروز آغاز می‌شود و تا ۱۵ رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) ادامه خواهد داشت.

«حجت‌الاسلام حسن آذرافروز» صبح امروز (دوشنبه ۳۰ فروردین) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از برپایی اردوی جهادی با نام «عملیات رمضان» و با رمز یا امام حسن مجتبی (ع) توسط گروه جهادی بقیه‌الله (عج) در کوی بهارستان اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: این اردوی جهادی از امروز آغاز می شود و تا ۱۵ رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) ادامه خواهد داشت.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان افزود: مقرر شده با کمک خیرین یکی از منازلی که سرویس بهداشتی، حمام ، آشپزخانه، وسایل سرمایشی و گرمایشی و تلویزیون ندارد را مجهز کنیم و آرامشی را در ماه مبارک رمضان به این خانواده هدیه دهیم.

 

وی خدمت به مردم را از بزرگ‌ترین افتخارات گروه جهادی حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک برشمرد و تصریح کرد: این گروه جهادی سال گذشته به عنوان موفق‌ترین گروه جهادی در پنجمین جشنواره مالک اشتر کشور برگزیده شد.

 

کد خبر 1047496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha