تبیین و تثبیت ماهیت فرهنگی انقلاب از مهمترین رسالت‌های شورای فرهنگ عمومی است

تبیین و تثبیت ماهیت فرهنگی انقلاب و بازآرایی مداوم جبهه فرهنگی از مهمترین رسالت‌های شورای فرهنگ عمومی است.

به گزارشخبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام «میثم تارم» بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: تبیین و تثبیت ماهیت فرهنگی انقلاب و بازآرایی مداوم جبهه فرهنگی از مهمترین رسالت‌های شورای فرهنگ عمومی است.


رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب استان کرمان با تاکید بر لزوم اولویت قرار داد اعتلای ایمانی - انقلابی جامعه  در این شورا، افزود: تحقق این مهم نیازمند بهره‌گیری حداکثری از جوانان انقلابی همراه با بکارگیری و هم افزایی دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی است.


وی تصریح کرد: حل برخی از مسائل و مشکلات منطقه نیازمند فعالسازی ظرفیت‌ شورای‌های رسمی به ویژه شورای فرهنگ عمومی است که باید در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسات آن با حضور فعال اعضاء اقدام شود.


حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: جزء با بهره‌مندی از نیروی جوانان مومن و انقلابی تحقق اهداف فرهنگی، ایمانی و انقلابی میسر نخواهد بود و بر همین مبنا باید این ظرفیت بزرگ به طور ویژه مد نظر شورای فرهنگ عمومی باشد.


حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این دیدار با اشاره به لازم الاجرا بودن مصوبات شورای فرهنگ عمومی، خاطرنشان کرد: این شورا با جدیت و رویکرد تخصص‌گرایی اهداف فرهنگی، ایمانی و انقلابی را دنبال می‌کند.

کد خبر 1047536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha