مسابقه «چشمه های نور» ویژه کودکان و نوجوانان در کانون روستای اخلاص شهرستان تویسرکان

فریدونی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقه قرآنی « چشمه های نور» ویژه کودکان و نوجوانان در کانون فرهنگی هنری اخلاص روستای ولاشگرد واقع در شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

«طیبه فریدونی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در فضای مجازی کانون فرهنگی هنری اخلاص روستای ولاشگرد واقع در شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری اخلاص در روستای ولاشگرد شهرستان تویسرکان افزود: ترویج آموزه های قرآنی و اسلامی و همچنین سبک زندگی اسلامی از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی است.

 

وی ادامه داد: مسابقه «چشمه های نور» ویژه کودکان و نوجوانان همزمان با ماه مبارک رمضان در قالب هنر است که کودکان آیات قرآنی برگرفته از روزه و سفره های افطاری را در قالب نقاشی می کشند  که همان نقاشی آیات قرآن کریم است که در پایان ماه مبارک به نقاشی های برتر جوایزی تعلق می گیرد.

 

فریدونی بیان کرد: همچنین مسابقه اسرار عبادت با رویکرد سبک زندگی و گفتمان دینی برگرفته از کتاب حکمت استاد جوادی آملی در فضای مجازی کانون در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی در جهت ترویج آموزه های ناب دینی و اسلامی در قالب هنر برای کودکان و نوجوانان است.

کد خبر 1047556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha