بازدید میدانی از برنامه های فرهنگی و قرآنی کانون های منتخب مساجد آغاز شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بازدید و بازرسی میدانی از برنامه های فرهنگی و قرآنی کانون های منتخب مساجد در ماه رحمت و بندگی آغاز شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بازدید و بازرسی میدانی از برنامه های فرهنگی و قرآنی کانون های منتخب مساجد در ماه رحمت و بندگی آغاز شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: البته این برنامه ها به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: این بازدیدها با هدف تشویق و ارائه الگوهای مناسبی برای برگزاری آئین های فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان است.

 

سقاء ادامه داد: ارائه بسته های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان به اعضای فعال کانون ها از دیگر اهداف این بازدیدها خواهد بود.

 

وی اذعان داشت: ویژه برنامه های کانون های مساجد استان اردبیل با عنوان «بهارانه فهما» در 7 محور با 67 عنوان برنامه برای کانون ها ابلاغ شده است و امیدواریم شاهد مشارکت خوب فعالان کانون های مساجد باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: برنامه های پیشنهادی در 7 محور قرآنی، دعا و احکام، کتابخوانی، فرهنگی و مناسبتی، هنری، کمک مومنانه و مقابله با شیوه بیماری کرونا طراحی و برنامه ریزی شده است.

کد خبر 1047630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha