روحیه جهادی موتور پیشران جامعه و عامل رفع مشکلات اقتصادی کشور است

محمودی اصل گفت: روحیه جهادی از مقوله های است که به عنوان موتور پیشران جامعه و مهمترین عامل برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، آئین تجلیل از بسیج مهندسین کشاورزی با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه لنده در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.

 

 

در ابتدای این مراسم  «سلمان تاج الدینی»، مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان لنده گزارش یکساله‌ای از روند فعالیت های این کانون و برگزاری اردوی های جهادی را ارائه کرد.

 

 

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه لنده، اظهار کرد: بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان لنده با عملکرد خوب خود در حوزه خدمات‌ رسانی به شهروندان همیشه سرآمد بودند و کسب رتبه های اول استان نشان از خدمت بی منت آنان است.

 

 

وی افزود: در سال تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها انتظار داریم تلاش های شما در جهت افزایش تولیدات در حوزه کشاورزی و تلاش برای رفع موانع و پشتیبانی از این قشر نهایت همکاری را داشته باشیم.

 

 

در ادامه امام جمعه شهرستان لنده گفت: در ماه مبارک رمضان می توانیم با خدمت به همنوعان خویش در جهت رضایت مندی خداوند تلاش کرد.

 

 

«سید هدایت محمودی اصل»، تصریح کرد: تلاش مهندسین حوزه کشاورزی و منابع طبیعی در یکسال گذشته نشان از تعهدات و تخصص در مسیر پیشرفت و عمران و آبادانی شهرستان با کمترین امکانات است.

 

 

وی افزود: این روحیه جهادی از مقوله های است که به‌ عنوان موتور پیشران جامعه است و درد دیگران را درد خود دانستن در اوج گرما و سرما با وجود کمبود امکانات مانع از خشنودی حال محرومان نبوده است و این گروه ها حقیقتا برای ما افتخار آفرین هستند.

 


 

امام جمعه لنده بیان کرد: بسیج مهندسین در سال گذشته با همت بلند مهندسین جوان و متخصص و با همکاری برخی ادارات حرکتی ارزشمند در مسیر تحقق شعار سال است و بسیج مهندسین به خوبی می تواند در بحث پشتیبانی ها، مفید و موثر باشد تا تولید در مسیر درست خود حرکت کند.
 

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با مدیریت خوب مسئولان و همکاری مضاعف مردم بتوانیم بر بیماری منحوس کرونا غالب شویم و شاهد دفع کامل این بیماری باشیم.
 

 

کد خبر 1047687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha