مدیران، شجاعت حمایت از تولید را در خود ایجاد کنند

نماینده مردم شهرستان های فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تولید نیاز به مدیران شجاع برای کوتاه کردن راه تحقق آن دارد و ضرورت رسیدن به آن ایجاد این شجاعت است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج، «علی آذری» در جلسه شورای اداری شهرستان فاروج گفت: اگر ارتباط نامگذاری سال ها و سند راهبردی بیانیه گام دوم را دریابیم آنهم در کشور یک درصدی جهان در جمعیت و برخوردار از  هفت تا 9 درصد منابع، به موفقیت می رسیم.

 

نماینده مردم شهرستان های فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از 10 سال است که در آغاز هر سال به ما آدرس اقتصادی می دهند و اگر از همان سال اول به برنامه ها جامه عمل می پوشاندیم نیازی به استمرار نامگذاری ها در این موضوع، آنهم یک دهه نبود.

 

آذری با اشاره به اینکه امروز تولید نیاز به شجاعت دارد و مانع زدایی و پشتیبانی شعار نیست، گفت: در عرصه تولید با حذف عوامل سنگ انداز با شجاعت رفتار کنیم.  

 

وی افزود: با رسیدن به تعریف درست پشتیبانی و مانع زدایی، هدفگذاری و برنامه های شهرستان را به پیش ببریم.

 

آذری گفت: سند راهبردی بیانیه دوم انقلاب و اهداف نام سال را پشتوانه فعالیت های اداری خود قرار دهیم که رسیدن به اقتصاد قوی در سایه بکارگیری این دو، آدرس دهی شده است.

 

وی با تاکید براینکه مردم را در کارهای اداری خسته نکنید، گفت: برای یک کار تولیدی 10 و شاید هم بیشتر مجوز نیاز است، برنامه ها را تا مرز نا امید کردن مردم طولانی نکنید.

 

فرماندار فاروج هم گفت: پشتیبانی از تولید و مانع زدایی ها به مرحله عمل باید برسد و تمرکز فعالیت ها بر روی تولید و ایجاد اشتغال باشد.

 

«ابوالحسن نجفی حاجی تقی» با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات افزود: با رعایت بی طرفی و قانون مداری مدیران در حوزه کمک به اجرای انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری  که در سایه رضایتمندی مردم از خدمات رقم می خورد تلاش کنند.

 

فرماندار فاروج گفت: مردم ما را می بینند و اگر قانون مداری و سلامت سر لوحه کارمان باشد  به سرمایه اعتماد مردم می رسیم.

 

 

 

کد خبر 1047691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha