مهمترین مسئله در اجرای برنامه های ماه رمضان سلامت محوری است/ جزخوانی قرآنی به صورت مجازی در بندرگز

حجت الاسلام کوهستانی گفت: مهمترین مسئله در اجرای برنامه های ماه رمضان سلامت محوری است.

حجت الاسلام «جعفر کوهستانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در شهرستان بندرگز با توجه به موقعیتی که امسال در آن قرار داریم برنامه های خوبی را برای ماه رمضان پیش بینی کردیم.

 

رئیس تبلیغات اسلامی بندرگز ادامه داد: در این راستا ستادشهرستانی شکل گرفته و 10 کارگروه زیر مجموعه این ستاد فعالیت می کنند.

 

حجت الاسلام کوهستانی بیان کرد: فعالیت این کارگروه ها در حوزه تبلیغ، خانواده، قرآنی، کودک و نوجوان و تشکل های دینی و غیره در نظر گرفته شده اما مهمترین مسئله برای ما در اجرای این برنامه ها سلامتی مردم است.

 

وی فزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مهمترین موضوع ما سلامت مردم است و به صورت محله محوری و مسجد محوری برنامه های خوبی را تدارک دیدیم.

 

رئیس تبلیغات اسلامی بندرگز  یادآور شد: با برنامه ریزی انجام شده در برخی از محلات ما بیش از 15 جز قرآن قرائت می شود و قرائت قرآن خانگی را در دستور کار قرار دادیم.

 

حجت الاسلام کوهستانی گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی این جلسات قرآنی برگزار می شود و همچنین جزخوانی قرآنی را به صورت مجازی در نظر گرفتیم افراد به این منظور در فضای مجازی ثبت نام می کنند.

 

وی افزود: رزمایش مواسات و همدلی نیز در این ایام در دستور کار قرار دارد و تلاش می کنیم از ظرفیت بخش های مختلف در این مهم استفاده شود.

 

کد خبر 1047695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha