۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد/ فوت سه نفر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی ۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: شمار فوتی های این بیماری در استان به ۷۹۷ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،«کامبیز مهدی زاده» ظهر امروز (۳۰ فروردین) در گفتگو با رسانه های گروهی استان با اشاره به آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون ۴۹ هزار و ۸۲۱آزمایش از بیماران مشکوک به کرونا اخذ شده که تست ۱۸ هزار و ۲۷۰ نفر مثبت بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از انجام ۲۶۵ آزمایش جدید کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: بر اساس این آزمایش‌ها ۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است.

 

وی بیان کرد: از این تعداد ۲۴ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری و ۹۵ مورد سرپایی بوده است.

 

مهدی زاده ادامه‌داد: از موارد مثبت ۷۲ مورد از شهرستان بیرجند، ۶ مورد سربیشه، سه مورد درمیان، ۱۶ مورد قاین، سه مورد فردوس، چهار مورد مربوط به نهبندان و در طبس، بشرویه و سرایان نیز هر کدام پنج مورد بوده است.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۲۹۱ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که ۱۹۲ مورد آنها بیمار قطعی مبتلا به کرونا هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه از این تعداد ۲۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: حال عمومی ۹ نفر از بیماران وخیم است.

 

مهدی زاده افزود: با فوت سه نفر ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع فوتی‌ها به ۷۹۷ نفر رسیده است.

 

کد خبر 1047730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha