شورای امر به معروف از ظرفیت جوانان بهره گیرد

صابر بر بهره گیری از ظرفیت جوانان در شورای امر به معروف و نهی از منکر در راستای نهاینه کردن این فریضه الهی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عباس صابر» امروز(دوشنبه، ۳۰ فروردین) در جلسه شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر که در محل فرمانداری آستارا برگزار شد بر بهره گیری از ظرفیت جوانان در شورای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

 

فرماندار بندر آستارا به فعال شدن دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان اشاره کرد و افزود: همگانی کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است.

 

وی با بیان اینکه همه اقشار باید در راستای نهادینه کردن و انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احساس مسئولیت کنند، تصریح کرد: از ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر برای کاهش مشکلات اجتماعی همچون طلاق و جرائم خرد که به دلیل شرایط اقتصادی افزایش یافته، بهره گرفته شود.

 

صابر گفت: طرح های تخصصی در رابطه با حقوق شهروندی و مطالبات مردمی در حوزه مدیریت شهری در اولویت برنامه های شورای امر به معروف قرار گیرد.

 

فرماندار خاطرنشان کرد: در کنار اجرای برنامه های مربوط به حوزه های دینی، طرح های تخصصی در قالب شورای امر به معروف و نهی از منکر با مشارکت ادارات، سمن ها و گروه های جهادی پیگیری و اجرا شود.

 

صابر  وقت شناسی و نظم در زندگی را نخستین درس نماز دانست و گفت: نماز، علاوه بر برکات روحی بر سلامت انسان نیز تاثیرگذار است و اداره ها باید فضای مناسبی را به نمازخانه ها اختصاص دهند.

کد خبر 1047745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha