گذرهای فرهنگی هنری باید ساختارمندتر شوند

بهره بردار گذر فرهنگی و هنری کاشان گفت: گذرهای فرهنگی نیازمند استراتژی و برنامه ریزی خاص برای رسیدن به اهداف خود هستند و این گذرها باید ساختارمندتر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، اکبر رضوانیان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: گذرهای فرهنگی نیازمند استراتژی و برنامه ریزی خاص برای رسیدن به اهداف خود هستند و این گذرها باید ساختارمندتر شوند.

 

بهره بردار گذر فرهنگی و هنری کاشان افزود: ایجاد یک دبیرخانه دائمی و رصد کردن فعالیت های گذرهای فرهنگی و هنری می تواند تاثیر بسیاری در رسیدن به اهداف این گذرها داشته باشد.

 

به گفته رضوانیان، پیوند گذرهای فرهنگی و هنری کشور، شبکه ای و زنجیره ای شدن گذرها، اطلاع رسانی متمرکز گذرهای فرهنگی و هنری کشور در این جهت موثر خواهد بود.

 

این فعال فرهنگی طرح گذرهای فرهنگی را برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و معنوی کاشان بسیار مناسب دانست و افزود: هنرمندان پس از دریافت تسهیلات نیازمند حمایت های دیگری به مراتب مهم تر از بخش اقتصادی هستند که مجموعه های فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند با افزون تر دیدن طرح، قابلیت های آن را افزون تر کند.

 

 رضوانیان تصریح کرد: گذرهای فرهنگی و هنری کاشان باتوجه به ظرفیت های فراوان گردشگری این شهرستان، محل پیوند صنعت گردشگری و رونق تولیدات فرهنگی و هنری است.

کد خبر 1047823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha