همکاری کانون های مساجد جنوب کرمان و جهاد دانشگاهی در توانمندسازی روستائیان

مجید خوبی زاده گفت: نشست مشترک ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و جهاد دانشگاهی جنوب کرمان با محوریت همکاری مشترک ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و جهاد دانشگاهی در بحث کارآفرینی و اشتغال روستائیان منطقه برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری نشست با ریاست جهاد دانشگاهی جنوب کرمان خبر داد و گفت: این نشست با محوریت همکاری مشترک ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و جهاد دانشگاهی در بحث کارآفرینی و اشتغال روستائیان منطقه برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در راستای برگزاری این نشست و با توجه به نیازهای هر روستا، مقرر شد با طرح و برنامه ریزی زمینه اشتغال روستائیان فراهم شود.


وی ابراز کرد: بر همین اساس پس از فروکش کردن پیک کرونا با استفاده از ظرفیت مدیران و رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، از روستائیان در خصوص نوع نیاز آنها به آموزش های مهارتی، نظرسنجی می شود.


خوبی زاده اظهار کرد: نظرسنجی ها در اختیار جهاد دانشگاهی جنوب کرمان قرار داده می شود تا بتوانند براساس نیاز هر روستا دوره های آموزش مهارت و کارآفرینی را برای روستائیان برگزار کنند.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه اضافه کرد: این دوره های مهارت آموزی با محوریت مساجد و کانون های فرهنگی هنری و با هدف توانمندسازی روستائیان برگزار می‌شوند.


وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم هر چه زودتر شرایط فعلی به حالت عادی باز گردد تا از طریق انعقاد تفاهم نامه با این نهاد بتوان زمینه اشتغال روستائیان را فراهم کرد.

کد خبر 1047963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha