سردار حجازی فرمانده شجاع و خستگی‌ناپذیر عرصه‌های مقاومت بود

فرمانده قرارگاه مرکز خاتم الانبیا (ص) گفت: سردار حجازی فرمانده شجاع، صبور و خستگی‌ناپذیر عرصه‌های خطیر جهاد و مقاومت در جبهه‌های حق و شرف در سطوح عالی فرماندهی در میدان‌های جهاد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید روز سه‌شنبه در پی عروج شهادت‌گونه جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی نوشت: روح مشتاق شهید زنده سردار سید محمد حجازی فرمانده شجاع، متقی، صبور و خستگی‌ناپذیر عرصه‌های خطیر جهاد و مقاومت در جبهه‌های حق و شرف از سال‌های متمادی خدمت و مجاهدت مخلصانه در سطوح عالی فرماندهی در میدان‌های جهاد و فرماندهی در جبهه‌های داخلی و خارجی ناباورانه از میان ما به ملکوت اعلی و پر کشید و جان عزیزش در ماه ضیافت الهی در محفل نورانی شهیدان به‌ویژه در جوار فرمانده و همرزمان شهید خود حاج قاسم سلیمانی در رضوان معبود بی‌همتا آرام گرفت.

فرمانده قرارگاه مرکز خاتم الانبیا (ص) افزود: کتاب حیات طیبه سردار حجازی، متراکم از اوراق زرین و نورانی افتخار خدمت، مجاهدت، شجاعت، ولایت‌مداری، جدیت، پشتکار و تواضع و اخلاص و روحیه و منش بسیجی و عشق بی‌پایان به خدای عزیز و جمیل و اهل بیت طاهرین نبی مکرم اسلام (ص) و خدمت به مردم و مستضعفین بود.

رشید خاطرنشان کرد: او بازوی امین و خدوم فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظلله العالی) بود که در طول عمر سراسر مجاهدت خود چهره حقیقی از پاسداری را برای همسنگران و جوانان مسلمان جبهه مقاومت در سراسر منطقه به تصویر کشید.

وی در این پیام ضمن تسلیت در این ماه شریف از محضر خدای مهربان برای آن مجاهد فی‌سبیل‌الله علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، برای خانواده مکرم، بازماندگان و همرزمان غیورش، به ویژه در نیروی قدس سپاه پاسداران صبر و اجر عظیم و رهروی پیروزمندانه مساله کرد.

کد خبر 1047993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha