موانع احتمالی  پروژه های ساخت مدارس در استان رفع می شود

غفوری نژاد، با اشاره به بازدید مستمر از روند ساخت مدارس در دست ساخت استان، گفت: این بازدید ها با هدف جهش در تولید مدارس و رفع موانع احتمالی پیش رو انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « امیر غفوری نژاد» امروز در بازدید از پروژه های آموزشی در سطح لرستان، گفت: تکمیل به موقع این پرژه ها در توسعه زیرساخت های آموزشی استان نقش مهمی دارد.

 

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در نامگذاری سال به تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، افزود: هدف از بازدیدهای مکرر و مستمر از روند ساخت پروژه های آموزشی  جهش در تولید مدارس و رفع موانع احتمالی پیش رو استو

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش می شود با پشتیبانی حداکثری از عوامل ساخت وساز و تجهیز مدارس در جهت تسریع در کمیل این پروژه ها اقدام شود.

 

غفوری نژاد بیان کرد: در شهرستان نورآباد ۲۸ پروژه در قالب ۹۲ کلاس درس و با اعتبار کلی ۴۴ میلیارد تومان در دست ساخت داریم.

 

وی افزود: سهم خیرین مدرسه ساز از این اعتبار بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان می باشد، همچنین عملیات اجرایی استاندارد سازی ۳۰ مدرسه در

 دست اجرا است .

 

 شایان ذکر است در این بازدید از روند اجرای ساخت خوابگاه شهرک امام خمینی (ره) ، مدرسه ۳ کلاسه جعفر آباد ، مدرسه ۳ کلاسه فرهاد آباد ، احداث مدرسه ۶ کلاسه چشمه خانی ، احداث مدرسه ۹ کلاسه فومن شیمی ، هنرستان ۲۴۰ نفره نورآباد ، مدرسه ۳ کلاسه روستای اشرف آباد گروه جهادی امام رضایی ها و روند اجرای استاندارد سازی چندین مدرسه دیگر بازدید بعمل آمد.

کد خبر 1048042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha