ضرورت هم‌ افزایی و تقویت برنامه های مشارکتی فرهنگی در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل بر ضرورت هم‌ افزایی فرهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی و تقویت برنامه های مشارکتی فرهنگی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «سعید ضابطی» در دیدار با فرمانده حوزه یکم امیرالمؤمنین(ع) آران و بیدگل گفت: همکاری نهادهای فرهنگی و مذهبی در تدوین و اجرای برنامه‌های مشارکتی فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی ضروری است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: اجرای برنامه های فرهنگی هنری با هم اندیشی، مشارکت و همکاری دستگاه های فرهنگی سبب توسعه فرهنگی منطقه و ایجاد حسّ همدلی و مشارکت در حوزه دین و فرهنگ می شود.

 

ضابطی اجرای جشن فجر فاطمی را نمونه ای از فعالیت های مشترک فرهنگی در آران و بیدگل خواند و خاطر نشان کرد: خدمت در عرصه فرهنگ و هنر و همکاری با بسیجیان و پاسداران برای این اداره افتخار و توفیق است و خدمت در این مسیر ادای دین و پاسداشت خون شهیدان است.

 

وی افزود: امسال نیز همچون سال گذشته برنامه های فرهنگی هنری ارزشی را در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با مشارکت و همکاری نهادهای فرهنگی از جمله ناحیه مقاومت بسیج سپاه به صورت هدفمند دنبال می کنیم.

 

فرمانده حوزه یکم امیرالمؤمنین(ع) آران و بیدگل هم در این دیدار اظهار داشت: رویکرد سپاه بر پایه اجرای برنامه های فرهنگی ارزشی با توجه به ذائقه مردم و پرکردن خلأهای فرهنگی هنری استوار است و این امر تا حدود زیادی با همکاری و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در سال گذشته محقق شد.

 

سرگرد پاسدار محمدرضا عبدالله آبادی ابراز امیدواری کرد تا در سال جاری هم با همکاری و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد اجرا و انجام برنامه هایی در موضوعات فرهنگی هنری و ارزشی باشیم.
 

وی افزود: برنامه های فرهنگی هنری «جشن بزرگ فاطمی، دیدار با خانواده های معظم شهدای هنرمند چهار شهر شهرستان آران و بیدگل، رونمایی از کتاب های حوزه دفاع مقدس، تکریم هنرمندان بسیجی و ایثارگر، کمک های معیشتی به خانواده های نیازمند، از جمله برنامه های مشارکتی اجرا شده در سال گذشته بود.

 

در ادامه این مراسم از سوی فرمانده حوزه یکم امیرالمؤمنین(ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه، معاونت فرهنگی حوزه و مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان آران و بیدگل از سعید ضابطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به پاس همکاری و مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی هنری تجلیل و به رسم یادبود تندیس جشنواره «فجر فاطمی» به وی اهدا شد.

کد خبر 1048050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha