برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان اتحادیه دانش آموزی به صورت مجازی

لطیفی با بیان اینکه اتحادیه دانش آموزی گیلان به منظور استفاده حداکثری از ماه مبارک رمضان، برنامه های متعددی را به منظور انس بیشتر با قرآن و معارف دینی نظر گرفته است گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه ها مجازی اجرا می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد لطیفی» امروز(سه شنبه، ۳۱ فروردین) در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: به دلیل استمرار شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و وجود محدودیت های مختلف، برگزاری برنامه های معمول و بهره مندی از ماه مبارک رمضان با دشواری همراه شده است.


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان گفت: اتحادیه دانش آموزی نیز به منظور استفاده حداکثری از ماه مبارک رمضان، برنامه های متعددی را به منظور انس بیشتر با قرآن و معارف دینی برای کادر و شبکه پشتیبان و نیز دانش آموزان با همکاری تبلیغات اسلامی، به صورت مجازی در نظر گرفته است.



وی بیان کرد: با توجه به اینکه سالانه یک سوره از سوی نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه به عنوان سوره سال انتخاب می شود، امسال نیز مقام معظم رهبری سوره واقعه را معرفی کردند که در همین راستا مسابقه حفظ و درک مفهوم سوره واقعه برای تمامی دانش آموزان استان و همچنین شبکه پشتیبان اتحادیه در نظر گرفته شده است.



لطیفی با اشاره به اینکه به تمامی حافظان این سوره، هدیه ای نفیس اهدا می شود، گفت: علاقه‌مندان، جهت ثبت‌نام در این مسابقه می‌توانند به ادارات تبلیغات اسلامی سراسر استان و همچنین به حساب کاربری @Alo_hamsangaran در پیام رسان شاد، بله و صفحه اینستاگرام همسنگران به آدرس hamsangarangilan58@ مراجعه و از نحوه برگزاری آن مطلع شوند.



وی در ادامه همچنین از برگزاری «مسابقه کتاب خوانی بهترین آفریده» خبر داد و تصریح کرد: در این مسابقه، روزانه ویدیوهای کوتاهی به انضمام فایل pdf از بخش های مختلف کتاب بهترین آفریده با موضوع انسان شناسی، منتشر می شود که دانش آموزان می توانند هر روز از ۲ روش تکمیل پرسشنامه و یا ضبط فایل صوتی آن بخش از کتاب، در این مسابقه شرکت کنند.



لطیفی، برگزاری مسابقه مجازی "قرآن کتاب مقاومت" را یکی دیگر از برنامه های اتحادیه دانست و گفت: در این مسابقه آیات مرتبط با موضوع گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی در قالب ویدیوهای کوتاه در 30 قسمت ارائه می شود و دانش آموزان می توانند از طریق لینک های مربوطه به سؤالات هر قسمت پاسخ دهند.



وی همچنین اظهار کرد: دانش آموزان علاقه مند به انتشار ویدئوهای کوتاه معرفتی به صورت روزانه می توانند جهت شرکت در این مسابقات به پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان به آدرس hamsangaran.ir و یا به آدرس hamsangarangilan در صفحات فضای مجازی مراجعه کنند.

کد خبر 1048128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha