آغاز توزیع اقلام اساسی طرح ضیافت در جنوب کرمان

محسن مشایخی گفت: یکهزار  و ۴۵۴ تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج در طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در جنوب کرمان توزیع می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «محسن مشایخی» با بیان این مطلب که نگرانی در زمینه کمبود این اقلام وجود ندارد، گفت: سهم جنوب کرمان به میزان یکهزار و 454 تن از اقلام مختلف کالای اساسی ماه مبارک رمضان شامل برنج هندی، شکر، روغن و گوشت قرمز جذب شده است.


معاون بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان بیان کرد: در اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان 415 تن روغن، 600 تن برنج، 400 تن شکر و 39 تن گوشت منجمد در مراکز عرضه در حال توزیع است.
 

وی اضافه کرد: قیمت مصوب برنج هندی هرکیسه یکصد و 85 هزار تومان، شکر مصرف خانوار هرکیلو 7 هزار و 500 تومان است.



مشایخی خاطر نشان کرد: گوشت منجمد نیز به قیمت مصرف کننده ران هر کیلو 83 هزار تومان و سر دست هرکیلو 80 هزار تومان در حال توزیع است.


معاون بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان ابراز کرد: مرغ گرم نیز با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام به صورت روزانه و با قیمت هر کیلو 25 هزار و 300  تومان در شهرستان های جنوب کرمان در حال توزیع است.


وی با بیان این مطلب که توزیع سهمیه اقلام مختلف در شهرستان ها بر اساس سرانه جمعیت است، اظهار کرد: شرایط مناسبی به لحاظ ذخیره سازی و توزیع شکر، برنج و روغن در جنوب کرمان وجود دارد و این اقلام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنوف و فروشگاه‌ها در حال توزیع است.


مشایخی در خاتمه تاکید کرد: کلیه اقلام و کالاهای اساسی در جنوب کرمان ذخیره سازی شده و برنامه توزیع و ذخیره سازی آنها به صورت منظم در حال انجام است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

کد خبر 1048172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha