کشف محموله هروئین با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در گیلان

حیدری آزاد از کشف محموله هروئین در گیلان با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد و گفت: این محموله که در حال خروج از مرز آستارا و به مقصد کشور لهستان بود کشف شده است.

«اسماعیل حیدری‌آزاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: با اقدامات پیچیده و رصد اطلاعاتی اداره کل اطلاعات استان گیلان مبنی بر ورود محموله هروئین به استان جهت خروج از مرز آستارا به مقصد لهستان، این محموله با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف شد.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  گیلان عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک اقدام عملیاتی موفق شدند در یک کانتر ترانزیتی محموله کشمش به مقصد کشور لهستان که در حال خروج از مرز آستارا بوده محموله هروئین را کشف کنند.

 

حیدری آزاد توضیحات بیشتری در مورد محموله هروئین کشف شده در مرز آستارا داد و تصریح کرد: در این محموله مقدار 133 کیلو‌گرم هروئین با لفاف کشف شده است و در همین رابطه هم یک دستگاه تریلر رنو توقیف و یک نفر راننده دستگیر شد.

 

وی با تاکید بر اینکه اشتغال بهبود یافتگان از اعتیاد اهمیت بالایی دارد  اذعان کرد: در همین جا بر خودم وظیفه می‌دانم بدین وسیله از مجاهدت‌ها، زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه سربازان پرتلاش آقا امام زمان(عج)در اداره کل اطلاعات استان گیلان تقدیر و تشکر کنم.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان یکی از رویکردهای ستاد مبارزه با مواد مخدر را ورود نخبگان و جوانان به مبارزه و هوشمندسازی فرآیندها دانست و خاطرنشان کرد: با اجتماعی کردن مبارزه، در پیشگیری از اعتیاد می‌توان گام‌های موثری برداشت.

کد خبر 1048220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha