پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در پی درگذشت سردار حق بین

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار با صدور پیام‌های جداگانه ای ارتحال جانگداز فرمانده مجاهد سردار حق بین را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آآیت الله «رسول فلاحتی» در پی ارتحال جانگداز سردار سرافراز سپاه حاج محمدعلی حق بین پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

روح سردار مجاهد حاج محمد علی حق بین به ملاء اعلی پیوست.

او مجاهد خستگی ناپذیر در دو جبهه ایران و سوریه بود به همین خاطر از دست رهبر معظم انقلاب به دریافت نشان فتح نائل آمده بود.

او اگر چه در میان ما نیست ولی راه و رسم این فاتح میدان‌های نبرد و مجاهد گیلانی هرگز پایان نیافته و الگوی ما و نسلهای آینده است.

این جانب این ضایعه مولمه را به خانواده ایشان و مردم شهید پرور گیلان تسلیت عرض می نمایم..

 

«ارسلان زارع» استاندار گیلان نیز در پیامی عروج شهادت گونه سردار حق بین را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

عروج فرمانده سرافراز، سردار محمدعلی حق بین، یادگار دوران دفاع مقدس و از فرماندهان سپاه قدس گیلان و مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجب تأثر و تألم عمیق گردید.

به یقین مجاهدت‌های آن سردار که از جمله یاران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت بود و در عملیات های غرورآفرین مختلفی در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی موثری داشته، در لوح زرین الهی محفوظ و موجبات رضایت حق تعالی را در پی خواهد داشت.

اینجانب فقدان آن اسوه‌ ایثار را به مردم شریف گیلان، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خانواده معظم ایشان و دوستداران آن فقید سعید، صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خالق رئوف، برای ایشان، همنشینی با اولیاء الله و همرزمان شهیدش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم

کد خبر 1048249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha