خروجی نداشتن  برخی از برنامه های آموزشی ریشه یابی شود

امام جمعه ایرانشهر گفت: خروجی نداشتن برخی از برنامه های فرهنگی و آموزشی به یکی از معظلات منطقه تبدیل شده است که این موضوع باید توسط دستگاه های فرهنگی ریشه یابی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام عیسی بزمانی» در جمع مسئولین حوزوی و نهادهای فرهنگی ایرانشهر بیان داشت:  ما امسال در آستانه انتخابات هستیم و دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته است که از حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بکاهد و ما باید حضور حداکثری در پای صندوق ها داشته باشیم.

 

امام جمعه شهرستان ایرانشهر احقاق شعار امسال را از وظایف همه دانست و ابراز داشت: در سال جدید باید موانع از پیش پای مردمی که قصد دارند چرخه تولید این مملکت را به کار بیندازند برداشته شود و کسانی که در این عرصه فعالیت دارند را پشتیبانی کنیم.

 

وی برگزاری نشست های مشورتی مشترک را از برنامه های خوب دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق نام برد و افزود: نشست ها و جلسات مشترکی مشورتی که بمناسبت های مختلف و در جهت همفکری و همکاری در محل دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود از برنامه های مفیدی است که باید تداوم داشته باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین بزمانی در ادامه به برخی از معظلات و مشکلات فرهنگی منطقه اشاره داشت و بیان داشت: محدودیت ها، مشکلات و معظلات فرهنگی در شهرستان و منطقه زیاد است و این هنر دستگاه های فرهنگی من جمله دفتر تبلیغات اسلامی است برنامه های خود را پیش ببرند.

 

وی تشکیل تیم مشورتی در کنار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق را موثر دانست و گفت: تشکیل یک مجموعه فکری و تیم مشورتی در کنار دفتر تبلیغات اسلامی می تواند بسیار موثر باشد و در امورات یاری رسان باشد.

 

امام جمعه شهرستان ایرانشهر درپایان به خروجی نداشتن برخی از برنامه های فرهنگی و آموزشی اشاره نمود و افزود: خروجی نداشتن برخی از برنامه های فرهنگی و آموزشی به یکی از معظلات منطقه تبدیل شده است که این موضوع باید توسط دستگاه های فرهنگی ریشه یابی شده و این معظل حل شود

کد خبر 1048254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha