حمایت از زندانیان فارس در روز ملی «نسیم مهر»

بحرینی گفت: ۵ خرداد روز ملی «نسیم مهر» و حمایت از خانواده های زندانیان است و در صورت کاهش موج کرونا در استان فارس این جشن با همت خیران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مصطفی بحرینی»، امروز (چهارشنبه 1 اردیبهشت) در اولین جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز در دفتر دادستان شیراز گفت: کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان از بهترین عبادات است و انجمن، حمایت از زندانیان شیراز به این موضوع توجه ویژه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس افزود: تلاش داریم تا با همت خیران استان، خانواده های بیشتری از زندانیان نیازمند را در ماه ضیافت الهی تحت پوشش قرار دهیم.

وی اضافه کرد:  5 خرداد روز ملی «نسیم مهر» و حمایت از خانواده های زندانیان است و در صورت کاهش موج کرونا در استان فارس این جشن با همت خیران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بحرینی اعلام کرد: در صورت عدم امکان برگزاری جشن با هدف حمایت از خانواده های زندانیان به صورت غیرحضوری و از طریق ارسال شماره حساب انجمن حمایت از زندانیان در فضای مجازی برنامه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تسریع تکمیل پروژه آموزشی فرهنگی انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: با تکمیل این پروژه، برنامه های آموزشی و فرهنگی برای خانواده های زندانیان، ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزا برای خانواده های تحت پوشش در اولویت قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1048325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha