تکمیل کلنیک تخصصی پزشکان نهبندان نیازمند ۲ میلیارد تومان اعتبار

بیکی گفت: تکمیل کلینیک تخصصی پزشکان نهبندان نیازمند ۲ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (1 اردیبهشت) در نشست با سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهبندان به مناسبت هفته سلامت اظهار کرد: در حال حاضر بیماری کرونا تمامی بخش ها از جمله آموزش، آسیب های اجتماعی و ... را متاثر کرده است.

 

فرماندار نهبندان گفت: طرح تحول سلامت و نگاه ویژه به بهداشت همزمان با شیوع بیماری کرونا، سبب شد تا زیرساخت های بهداشتی کشور بهتر شود و بتواند خود را در طراز شاخص های جهانی قرار دهد.

 

وی با بیان اینکه بیمارستان ها و اورژانس های کشور بهبود یافته اند، گفت: هم اکنون در مناطق خراسان جنوبی و نهبندان که کم برخوردارتر هستند بیمارستان ها می توانند نیازهای خود را پاسخگو باشند.

 

فرماندار نهبندان ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان همزمان با شیوع بیماری کرونا، اضافه کرد: تلاش کادر درمان در راستای تأمین سلامت بی نظیر است و نا امیدی در این قشر علی رغم سختی کار وجود ندارد.

 

بیکی تصریح کرد: با بهره برداری از پروژه های حوزه بهداشت و درمان نهبندان شامل اورژانس، کلینیک تخصصی پزشکان و پانسیون پزشکان این شهرستان دغدغه ای جدی از حوزه بهداشت و درمان حل خواهد شد.

 

وی ادامه داد: خیرین سلامت پای کار کلینیک تخصصی نهبندان، لذا باید پیگیر سهم آورده دانشگاه علوم پزشکی از منابع استانی و ملی باشیم تا اینگونه پروژه ها تا پایان سال 1400 تکمیل شود.

 

فرماندار نهبندان در پایان از راه اندازی اولین سی تی اسکن بیمارستان آتشدست نهبندان خبر داد و افزود: خوشبختانه یکی از پیشرفته ترین دستگاه های سی تی اسکن سهم نهبندان شده است.

کد خبر 1048336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha