توجه جدی به امید آفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه ضروری است

آیت الله شعبانی با بیان اینکه صدا و سیما با تولیدات فاخر می‌تواند در عرصه نشاط اجتماعی تاثیرگذار باشد، گفت: امروز توجه جدی به موضوع امید آفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی یک ضرورت بسیار مهم است .

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» ظهر امروز (یکم اردیبهشت)  در کمیته اجتماعی ستاد مردمی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه مهم‌ترین اقدام برای ایجاد نشاط اجتماعی و مبارزه با ناامیدی در جامعه، تمرکز دولت بر مسائل اقتصادی است، گفت: آنچه امروز مردم از دولت انتظار دارند این است که به دنبال حاشیه‌ها نباشد.

 

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با بیان اینکه مردم گرفتاری‌های اقتصادی فراوانی دارند ، افزود: دولت در عرصه اقتصادی موفق شود و بتواند دل ملت را شاد کند، چرا که خواسته اصلی مردم نیز تمرکز جدی دولت بر مسائل اقتصادی و رفع این مشکل است.

 

وی عنوان کرد: البته در کنار وظایف دولت در عرصه اقتصادی، راهکارهایی برای حل بعضی از مشکلات و آسیب‌های موجود، وجود دارد که نیروهای مردمی می‌توانند در رفع آن نقش بسزایی داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه در یک سال اخیر با شیوع کرونا، بسیاری از خانواده‌ها در کنار مبتلا شدن به این بیماری، با مشکلات گرانی و وضعیت شغلی و معیشتی نیز مواجه بوده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز توجه جدی به موضوع امید آفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی یک ضرورت بسیار مهم است که با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی می‌توانیم در این مسیر به موفقیت دست پیدا کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حل مشکلات اقتصادی در توان نیروهای مردمی نیست و متولیان امر باید نسبت به ایجاد نشاط اجتماعی با تشکیل اتاق فکر به دنبال حل مشکلات از طریق برنامه ریزی باشند.

 

آیت الله شعبانی موثقی با طرح این موضوع که باید به دنبال راه‌های ایجاد فضای شاد در جامعه و شادی برای مردم باشیم، گفت: از طریق ظرفیت‌های موجود و دستگاه‌های متولی باید با مشکلات مردم از نزدیک آشنا شویم و درصدد رفع آن با تمام توان باشیم.

 

وی با بیان اینکه امسال به دلیل آنکه شرایط متفاوت از سال قبل است، این ستاد تمام توان خود را در جهت امیدآفرینی در جامعه به کار خواهد بست گفت: کمیته اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در استان در اسرع وقت با تدوین سند اجتماعی و برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت، پیگیر عملیاتی شدن راهکارهای موجود باشد

 

 

کد خبر 1048401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha