باید با برنامه ریزی از فرصت ها و محدودیتها برای رسیدن به اهداف استفاده کنیم

سنجری گفت:مسلماً اگر سازمانی و مجموعه فاقد برنامه باشد نباید انتظار موفقیت، توسعه و پیشرفت را برای آن داشت، از این رو باید با برنامه ریزی لازم، چالش، فرصت ها و محدودیتها را مشخص و برای رسیدن به اهداف سازمان آنها را به کار ببندیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد سنجری» امروز(۱ اردیبهشت) در جلسه هم اندیشی اداری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهارکرد: خوشبختانه با همفکری و برنامه ریزی واحدها ستادی و شرکتها و موسسات تابعه منشور کاری و برنامه و بودجه سال ۱۴۰۰ سازمان بر اساس دسته بندیها و کد بندیهای منابع و شرکتها و موسسات تابعه تدوین و ابلاغ شد.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با بیان اینکه هدف اصلی منشور کاری داشتن برنامه مشخص و مدون در تمامی حوزه ها است، افزود: مسلماً اگر سازمانی و مجموعه فاقد برنامه باشد نباید انتظار موفقیت، توسعه و پیشرفت را برای آن داشت، از این رو باید با برنامه ریزی لازم، چالش، فرصت ها و محدودیتها را مشخص و برای رسیدن به اهداف سازمان آنها را به کار ببندیم.

 

وی با اشاره به اینکه تمامی حوزه های کاری سازمان مهم و تاثیرگذار هستند افزود: قطعا برای موفقیت و اثرگذاری مطلوب بخش های بازرگانی و عملیاتی سازمان، باید همکاری، حمایت، همراهی و هم پوشانی واحدهای درون سازمانی چون اداری، آی تی، مالی و قراردادها را در حوزه پشتیبانی داشته باشیم چرا که نقش این حوزه ها در ایجاد آرامش خیال، عدم دغدغه در کارکنان، انگیزه و فراهم آوردن زمینه ها و تسهیل احقاق برنامه های منشور کاری بسیار مهم و موثراست.

 

سنجری با اشاره به هدف گذاری سازمان همیاری برای پیاده سازی مدیریت سبز و کاهش حداقل ۱۰ درصدی مصرف منابع افزود: از این رو صرفه جویی، مدیریت منابع و مصارف بحث مهمی است که باید مورد توجه همه بخش ها قرار گیرد و مصرف بهینه به فرهنگ سازمانی تبدیل شود.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تاکید بر توجه به اجرای صحیح نظام پیشنهادات در سازمان، افزود: همه کارکنان باید محیط سازمانی را متعلق به خودشان بداند و به عنوان مدیر مجموعه نقش ایفا کنند، ارائه همفکری، هم اندیشی و ارائه ایده و اندیشه های خلاقانه می تواند توسعه و تحقق اهداف سازمانی و از طرف دیگر ایجاد منافع بیشتر برای نیروهای انسانی و کارکنان را در بر داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه نظام مدیریت پایین به بالا اگرنهادینه شود همه سیستم ها رشد خواهند کرد: تشکیل کمیته نظام پیشنهادات در جهت ارزش یابی و ارزیابی و مشارکت کلیه همکاران در این حوزه می تواند با هدف کاهش هزینه ها، افزایش درآمدها و رضایتمندی مشتریان به عنوان خروجی این طرح آثار سازنده ای را در مجموعه داشته باشد.

 

سنجری با تاکید بر لزوم جانشین پروری در واحدهای تخصصی سازمان خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در کنارهم با محبت دوستی، رفاقت و همکاری و تلاش و توجه به خردجمعی و هم اندیشی با یکدیگر، رشد، پویایی و بالندگی سازمان را در تمامی حوزه ها به ویژه ارائه خدمات مطلوب به شهرداریها و ارتقاء مدیریت شهری استان رقم برنیم

کد خبر 1048404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha