افزایش خدمات مدیریت بحران شرکت گاز فارس با خرید و تجهیز خودروی یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومانی

حسینی گفت: با خرید و تجهیز یک خودروی هشت تنی «ایسوزو» به ارزش یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان برای بخش مدیریت بحران شرکت گاز فارس در شیراز، ارائه خدمات به مشترکان گاز تقویت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعباس حسینی»، امروز (چهارشنبه 1 ادریبهشت) از رونمایی خودروی بحران شرکت گاز استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: خودروی هشت تنی «ایسوزو» مدیریت بحران شرکت گاز فارس در شیراز مورد رونمایی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس افزود: این خودرو به لوازم تعمیراتی مورد نیاز در شرایط اضطراری مجهز است و آماده خدمت رسانی در عملیات های بحرانی بر روی خطوط لوله و ایستگاه های تقلیل فشار گاز شرکت گاز فارس است.

وی اضافه کرد: خودرو مجهز به موتور برق سه فاز، ترانس رکتیفایر برای جوش فلزات، الکتروفیوژن برای جوش  پلی اتیلن، پیکور حفاری، پمپ کفکش برای تخلیه آب، دمنده ضد انفجار برای تخلیه گاز، دمنده ضد انفجار برای تخلیه هوا، برج نوری ۳۶۰ درجه پنج و یک دهم متری و وسایل کمپینگ بریا اقامت نیروهای امدادی در منطقه نیز هست و برای خرید و تجهیز آن بیش از یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حسینی اعلام کرد: مشترکان گاز در استان فارس می توانند در صورت انفجار و آتش سوزی در تمام ساعات شبانه روز با سامانه گويا و مكانيزه ۱۹۴ تماس بگيرند.

وی تاکید کرد: مرکز مکانیزه بهره برداری و امداد گاز شیراز دارای هشت پست امدادی و گشت سیار و ۲ پست امداد موتوری و ۶۴ امدادگر متخصص است که در تمامی ساعات شبانه ‌روز، آماده پاسخگویی به مشکلات مشترگان گاز شیراز است.

 

کد خبر 1048460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha