فاز اول آزاد راه خرم آباد - اراک امسال افتتاح می‌شود

خادمی، با اشاره به افتتاح پروژه آزادراه خرم آباد- اراک در دو فاز، گفت: فاز اول این آزاد راه در خرداد ماه امسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «خیرالله خادمی»، امروز(1اردیبهشت) در بازدید از پروژه آزاد راه خرم آباد – اراک با اشاره به دلایل تأخیر در افتتاح پروژه آزاد راه خرم آباد – اراک، اظهار داشت: فاز اول این پروژه خرداد ماه افتتاح خواهد شد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح این پروژه در دو فاز، بیان کرد: فاز اول این پروژه حد فاصل خرم آباد تا بروجرد بوده و با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در حال اجرا است.

 

خادمی عنوان داشت: این پروژه بخشی از کریدور آزاد راهی شمال به جنوب است که در قالب آزاد راه تهران به بندر امام در حال اجرا است.

 

وی با بیان اینکه در راستای بهره برداری از پروژه آزاد راه خرم آباد – اراک مسیر بین خرم آباد به اراک حدود ۳۵ کیلومتر نسبت به حال فعلی کوتاه می شود، گفت: زمان سفر نزدیک به یک ساعت نسبت به حالت فعلی کوتاه خواهد شد.

 

خادمی با اشاره به پایان یافتن مابقی پروژه در حدود 5 تا 6 ماه آینده، بیان کرد: با بهره برداری از این بخش، فاصله بین بروجرد تا خرم آباد و برعکس، حدود ۳۴ کیلومتر نسبت به حالت فعلی کوتاه و زمان نیز حدود ۴۰ دقیقه کاهش می یابد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: این پروژه به صورت آزاد راه شش خطه بوده که ایمنی تردد و ظرفیت ترافیکی آن ارتقا خواهد یافت و  گردنه‌هایی که در مسیر وجود دارند، حذف می شوند.

کد خبر 1048461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha