پاسخگویی مدیر کل کمیته امداد در «سامانه سامد»

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در «سامانه سامد» استانداری پاسخگوی مسائل و مشکلات نیازمندان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز چهارشنبه (۱ اردیبهشت) «قباد مبشری»، با حضور در استانداری از طریق «سامانه سامد» پاسخگوی مسائل و مشکلات نیازمندان شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، در حاشیه این برنامه، تصریح کرد: کمیته امداد یک‌ نهاد مردمی است که به‌ منظور حمایت از اقشار نیازمند در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل (ره) تشکیل‌ شده است.  

 


وی با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ۳۱۵۷ مورد مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف در سال گذشته در کمیته امداد استان، به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌ شده است.

 

مبشری با بیان اینکه از مجموع مکاتبات مردمی در کمیته امداد استان، ۱۴۵۶ مورد مراجعه مستقیم به دفتر مدیرکل بوده، افزود: بیشتر درخواست‌های مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.

 

وی در خصوص دیگر مکاتبات مردمی ثبت‌ شده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مکاتبات از دستگاه‌های مختلف از جمله انجمن حمایت از زندانیان، دفتر نماینده ولی‌فقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، استانداری و سایر موارد است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان، با اشاره به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مردمی به‌منظور کاهش مراجعات حضوری به کمیته امداد امام خمینی (ره)، افزود: سامانه پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مددجویان و اقشار نیازمند به‌صورت غیر حضوری راه‌اندازی شده و ۳۶ خدمت مورد نیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به‌صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخش‌های مورد نیاز سایت www.e.emdad.ir در دسترس عموم قرار دارد، گفت: با توجه به بیماری همه‌گیر کرونا در سطح جامعه و به‌منظور جلوگیری از شیوع این بیماری از مددجویان و مراجعه‌کنندگان تقاضا داریم با مراجعه به این سایت درخواست‌های خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند.

 

مبشری در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس فرآیند تعریف‌ شده، پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ثبت‌ شده مردمی در کمترین زمان ممکن انجام‌ شده و اطلاع‌رسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد انجام می‌گیرد.


 

شایسته ذکر است؛ امروز مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد استانداری، از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۳ جوابگوی ۱۹ نفر شد.
 

 
 
کد خبر 1048498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha