سردار حق بین سردار سلیمانی گیلان بود

رمضانپور عروج شهادت گونه سردار«محمدعلی حق بین» را ضایعه دردناکی توصیف کرد و گفت: سردار حق بین، سردار سلیمانی گیلان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «احمد رمضانپور نرگسی» در ابتدای جلسه شورای شهر رشت که عصر امروز( چهارشنبه، اول اردیبهشت) تشکیل شد، با تسلیت رحلت سردار«محمدعلی حق بین» مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: سردار حق بین، به حق سردار قاسم سلیمانی گیلان و اسطوره تقوا بود.

 


رییس شورای شهر رشت افزود: نگاه سیاسی عمیق سردار حق بین در کنار تعامل وی با گروه ها و افراد مختلف نشان از روح بلند و بزرگ او بود.

 


وی تصریح کرد: سردار حق بین از بی منت ترین سردارها بود و با روح پاک و ایثار خود همواره در راه خدمت بود.

 


عضو دیگر شورا هم با بیان اینکه باید به دور از تنگ‌نظری با همه افکار و سلایق سیاسی در کنار هم باشیم گفت: آشنایی من با سردار حق بین به واسطه پدر یکی از شهدای مدافع حرم بود.

 

«فرهام زاهد» افزود: آشنایی با سردار بزرگ حق‌بین جزو افتخارات بنده است و امیدوارم گفتمانی در کشور حاکم شود که فارغ از اینکه پیرامون مباحثی با یکدیگر اختلاف نظر داریم، بتوانیم با یکدیگر گفتگو کنیم.

 


سایر اعضای شورای شهر رشت هم در جلسه امروز، فقدان سردار حق بین را ضایعه بزرگی برای استان دانستند و عروج شهادت گونه وی را تسلیت گفتند.

 


سردار حق بین از فاتحان شهر «نبل» و «الزهرا» سوریه و از فرماندهای نیروی سپاه بود که به دلیل ابتلا به کرونا، درگذشت و فردا در روستای محل تولد خود در لنگرود در جوار مزار برادر شهیدش، به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 1048533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha