رایزنی های با کشور بنگلادش و ترکمنستان برای سرمایه گذاری در استان ادامه یابد

حقیقی بر ضرورت استمرار رایزنی دیپلماتیک با کشور بنگلادش و ترکمنستان جهت مراودات تجاری و سرمایه گذاری در استان زنجان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به پیک جدید کرونا در سطح کشور و دنیا، گفت: فعالان صنعت نساجی کشور در حوزه کرونا خوش درخشیدند و اگر صادرات کاهش داشته اما فعالان این بخش قوت قلبی برای کشور بودند.

 


فتح الله حقیقی با بیان اینکه جهت تحقق شعار سال کمیته‌ای در استان در جهت احصا مشکلات دست و پا گیر و رصد فرصت های ایجاد شده جهت عملیاتی کردن آنها ایجاد شده است، اظهار کرد: رئیس اتاق بازرگانی زنجان نیز از جمله اعضای حاضر در این کمیته می‌باشد.

 


وی ادامه داد: تحقق شعار سال باید به گونه‌ای با برنامه و طراحی باشد که در صورت تصویب به دنبال ضمانت اجرایی آن نباشیم و هر دستگاهی که مسئولیت اجرا دارد در جهت عملیاتی کردن آن گام بردارد.

 


استاندار زنجان  با تاکید بر اینکه اگر به دنبال ایجاد توان رقابت و تولید بوده باید جلوی قاچاق گرفته شود، خاطرنشان کرد: واردات مواد اولیه مرغوب خواسته به حق بخش خصوصی است چرا که مواد اولیه مرغوب موجب ایجاد رقابت می شود.

 


حقیقی با تاکید بر ادامه رایزنی های دیپلماتیک با کشور بنگلادش و ترکمنستان جهت مراودات تجاری و سرمایه گذاری در استان، خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت از توان همدیگر استفاده کنند، تفاهم نامه جهت این موضوع امضا شود تا مشکلات این بخش خود مانعی برای ادامه کار نباشد.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر و تمجید از اصناف استان زنجان در همراهی با ستاد کرونا، خاطرنشان کرد: کرونا کلا شاخصهای کشور و استان را به هم ریخته و شاخص های کرونایی وضعیت مطلوبی ندارد، ویروس جهش یافته شیوع پیدا کرده، به گونه ای که در تست گیری هایی انجام شده، افراد فاقد ماسک همگی بدون استثنا دچار کرونا شده اند.

کد خبر 1048548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha