کمک های مومنانه ماه رمضان توسط کانون عطر ولایت به سفره نیازمندان رسید

ولی پور گفت: در راستای لبیک به فرمایشات رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه به نیازمندان ۲۶ خانوار بخش های حاشیه نشین شهر شهرکرد از حمایت های خیرین مردمی برنامه تلویزیونی سمت خدا بهره‌مند شدند.

«بهزاد ولی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمایشات رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه به نیازمندان 26 خانوار بخش های حاشیه نشین شهر شهرکرد از حمایت های خیرین مردمی برنامه تلویزیونی سمت خدا بهره‌مند شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عطر ولایت مسجد حضرت قاسم بن الحسن (ع) شهر شهرکرد ادامه داد: این کمک های مومنانه در قالب بسته های گوشت متبرک قربانی است که با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهیه شده است.

 

وی ابراز کرد: موسسه حضرت خدیجه (س) استان قم نیز در تهیه این بسته های گوشت متبرک قربانی مشارکت داشته است.

 

ولی پور با اشاره به اینکه همچنان خانواده های نیازمند زیادی چشم انتظار کمک های مومنانه مردمی و خیرین هستند تصریح کرد: با جمع آوری اقلام ضروری و مایحتاج نیازمندان در مسجد حضرت قاسم بن الحسن (ع) شهر شهرکرد، به زودی کمک های مومنانه در قالب بسته های معیشتی و نذر قربانی بین نیازمندان چشم انتظار توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عطر ولایت مسجد حضرت قاسم بن الحسن (ع) شهر شهرکرد ادامه داد: کمک به نیازمندان در شرایط شیوع کرونا به یکی از مهمترین فعالیت های این کانون تبدیل شده است که فعالان مسجدی عطر ولایت از اسفند سال 98 تا امروز دست از کمک رسانی به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا نکشیده اند.

 

کد خبر 1048636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha