تجلیل از مدیر، مربی و قرآن‌آموزان خانه قرآن شهری در قروه

مدیر، مربی و قرآن‌آموزان خانه قرآن شهری شهرستان قروه از سوی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در آئین تجلیل از مربیان و قرآن آموزان خانه‌های قرآن شهری این شهرستان اظهار کرد: خانه‌های قرآن شهری و روستایی زمینه‌ساز تقویت فعالیت‌های دینی، فرهنگی و قرآنی در سطح شهر و روستا هستند.

 

حجت‌الاسلام عباس عبدی با اشاره به اینکه این خانه‌های قرآنی در ایام گسترش ویروس منحوس کرونا به دلیلی تعطیلی کلاس‌های آموزشی متضرر شدند، افزود: استفاده از فضای مجازی برای استمرار فعالیت‌های قرآنی توسط این خانه‌ها امری ستودنی است.

 

وی از مدیر و مربی خانه‌های قرآن شهری قروه به دلیل تداوم فعالیت‌های دینی و قرآنی تقدیر کرد و افزود: نیاز است با استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای پیشبرد اهداف قرآنی استفاده شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه ماه مبارک رمضان را نیز فرصت ارزشمندی برای تقویت فعالیت‌های خانه‌های قرآن شهری دانست و اضافه کرد: در این ماه مبارک باید با برپایی محافل و فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی زمینه گسترش فرهنگ قرآنی را در جامعه مهیا کنیم.

 

رضا اسدی مدیر خانه قرآنی شهری قروه نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت‌ های مالی و معنوی سازمان تبلیغات اسلامی خواستار کمک به تقویت فعالیت ها خانه های قرآنی با افزایش اعتبارات و امکانات موجود شد.

 

در این مراسم از مربی، مسئول و قرآن آموزان خانه‌های قرآن شهری قروه تجلیل شد.

 

کد خبر 1048667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha