انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بسیج سازندگی و سازمان دار القرآن لرستان

بازوند گفت: با هدف تقویت برنامه های قرآنی تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و سازمان دار القرآن الکریم لرستان و اتحادیه موسسات و تشکل های فرهنگی قرآن وعترت منعقد شده است.

« بهرام بازوند»  در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  به منظور تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب اسلامی و همچنین اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی» در راستای نشر فرهنگ اسلامی و نشر فرهنگ قرآنی، توسعه تعمیق و ارتقا فعالیت های قرآنی، خود سازی در بین جوانان و آحاد جامعه و همچنین ارتقای معنویت در بین جهادگران تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و سازمان دار القرآن الکریم لرستان و اتحادیه موسسات و تشکل های فرهنگی قرآن وعترت منعقد شده است.

 

مدیر آموزش، توانمند سازی و کار آفرینی بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان افزود: استفاده بهینه از منابع، ظرفیت ها و امکانات و در راستای توسعه همکاری و تعاملات فرهنگی، علمی، آموزشی پژوهشی و... با هدف زمینه سازی لازم و بهره مندی از تجارب و ظرفیت های  موجود و مورد  نیاز طرفین این تفاهم نامه از دیگر اهداف است.

 

وی افزود:  در قالب این تفاهم نامه به دنبال  ایجاد و توسعه همکاری های مشترک در تمام زمینه های قرآنی، جهادی، علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با در نظر گرفتن امکانات دو طرف هستیم.

 

بازوند ادامه داد: نشر فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه، توسعه، تعمیق و ارتقای فعالیت های قرآنی در جامعه، ارتقاء معنویت در بین آحاد جامعه و مخصوصا جوانان، تشکیل گروه های جهادی در جامعه قرآنی در سطح استان و انجام فعالیت های قرآنی توسط گروه های جهادی از موضوع های مهم این تفاهم نامه است.

 

وی خاطرنشان کرد: در قالب این تفاهم نامه دوره های آموزشی، پروژه ها و طرح های فرهنگی مشترک در حوزه های مورد توافق اجرایی می شود.

 

بازوند افزود: همچنین در قالب این تفاهم نامه برنامه ریزی برای اجرای فعالیت های قرآنی توسط گروه های جهادی و تربیت مربی قرآنی از بین جهادگران و بسیجیان توانمند در دستور کار قرار می گیرد.

کد خبر 1048687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha