تلاش بسیج سازندگی لرستان در آبرسانی به روستای دستگرد

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: برآورهای اولیه جهت آبرسانی به روستای دستگرد شهرستان الیگودرز به عمل آمده است.

سرهنگ« احسان جهانبخش» امروز در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی به روستای دستگرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داست: در این بازدید برآوردهای اولیه جهت آبرسانی به روستای دستگر بخش ذلقی شهرستان الیگودرز به عمل آمده است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: گروه های جهادی در زمینه حل مشکل آبرسانی در روستاها ورود کردند که این طرح های با حمایت بسیج سازندگی  دنبال می شود.

 

وی افزود: بسیج سازندگی با مشارکت گروه های جهادی و حمایت های مردمی در راستای رفع محرومیت و عمرانی و آبادانی مناطق محروم تلاش می کند.

 

سرهنگ جهانبخش ادامه داد: بسیج سازندگی و گروه های جهادی تلاش می کنند با هم‌افزایی بین دستگاهی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت کمک به رفع مشکل آب شرب مناطق محروم، کم‌تر برخوردار و روستایی، راهبری و بهره برداری از تاسیسات ایجاد شده شامل ایستگاه پمپاژ آب، خط انتقال و شبکه توزیع آب، اصلاح شبکه‌های قدیمی و فرسوده و گسترش خدمات آبرسانی سیار و... محرومیت زدایی کنند.

 

گفتنی است، بازدید از طرح آبرسانی به روستای دستگرد بخش زلقی با حضور سردار دستگردی از رزمندگان دفاع مقدس که در جبهه محرومیت زدایی فعالیت می کنند، سرهنگ آذر شب معاون بسیج سازندگی الیگودرز و مهندس پناهی مسئول حرکت های جهادی شهرستان الیگودرز انجام شد.

کد خبر 1048702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha