تعطیلی برنامه های ماه رمضان جامعه را دچار خسران می کند

حجت الاسلام فعالی گفت: تعطیلی برنامه های ماه مبارک رمضان جامعه را دچار خسران می کند و لذا برنامه های ماه روزه در مساجد با رعایت فاصله اجتماعی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام « حسینعلی فعالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: باتوجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان نکا، براساس ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا، تمامی برنامه‌های ماه مبارک رمضان که جنبه تجمعی و همایش دارند، ممنوع است و مساجد با تعداد محدود افراد و رعایت دستور العمل های بهداشتی فعالیت دارند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی نکا افزود: با توجه به مطالبه مردمی بر باز بودن درب مساجد در ماه رمضان و انجام فریضه الهی نماز و قرائت ادعیه، از روحانیون، ائمه جماعات مساجد ، مبلغان، مسئولان هیات‌های مذهبی، بانیان مساجد و حسینیه‌ها  خواسته شده‌است، برگزاری نماز و سخنرانی در زمان محدود انجام شود.

 

وی خاطر نشان کرد: بازدیدها و سرکشی های روزانه از مساجد و حسینیه انجام و رعایت فاصله اجتماعی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از تاکیدات موکد است.

 

حجت الاسلام فعالی گفت: تعطیلی برنامه های ماه مبارک رمضان جامعه را دچار خسران می کند و لذا برنامه های ماه مبارک رمضان در مساجد با رعایت فاصله اجتماعی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی افزود: پخش اذان و ادعیه ماه مبارک رمضان از  طریق بلندگوهای مساجد انجام و محافل انس با قرآن بصورت ویژه و مجازی در مساجد برگزار شود و تلاش داریم تا هر امام جماعت مسجد بسته فرهنگی در گروه مجازی مسجد ارسال کند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا یادآور شد: توزیع بسته های معیشتی و فرهنگی و اجرای  پویش هر خانه یک رمضان در فضای مجازی در دستور کار تبلیغاتی قرار دارد.

کد خبر 1048714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha