پاسداران فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش بر آب ساختند

آرمان گفت: درطول حیات پُرثمر این نهاد انقلابی، پاسداران جان برکف، به عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمامی تهدید‌ها را به جان خریدند و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش بر آب ساختند.

«جهانبخش آرمان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تدبیر و آینده نگری حضرت امام خمینی(ره) سرآغاز تشکیل نهادی متعهد و برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با پاسدارانی مخلص، مقتدر، وفادار به ارزش‌های انقلاب اسلامی، شجاع، ازخودگذشته و پیشتاز در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و معنوی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: درطول حیات پُرثمر این نهاد انقلابی، پاسداران جان برکف، به عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمامی تهدید‌ها را به جان خریدند و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش بر آب ساختند و به بهای جان خود، ایران عزیز اسلامی را در کنار سایر نیرو‌های مسلح کشور از گزند آسیب‌ها، در امان نگه داشتند.

 

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران علاوه بر قدرت نظامی و فرهنگی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم عزیز به عنوان، ولی نعمتان نظام و انقلاب به خوبی ایفای نقش کرده است گفت: این نهاد با تکیه بر نیروی عظیم بسیج مردمی در هر میدانی که وارد شده، مقتدر و سربلند بیرون آمده است.

 

آرمان تصریح کرد: ساختار سازمانی سپاه به گونه‌ای است که مردم و بسیجیان با پیوند عمیق عقیدتی و معنوی که با پاسداران دارند، در مواقع نیاز و بحران بخوبی سازماندهی شده و ایفای نقش می‌کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: اجرای طرح مبارزه با کرونا توسط بسیجیان با نام پُرافتخار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز چندین مرحله از کمک مومنانه تنها گوشه‌هایی از کارکرد‌های بزرگ این نهاد مقدس است.

 

کد خبر 1048875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha