برگزاری جزءخوانی قرآن کریم ویژه خواهران در مسجد سنگ بست ماسال

سوات‌پور از برگزاری جزءخوانی قرآن کریم ویژه خواهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد سنگ بست ماسال خبر داد.

«حسین سوات‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: مراسم جزءخوانی قرآن کریم همزمان با ماه بهار قرآن در مسجد حضرت علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) سنگ‌بست ماسال برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ‌بست ماسال با بیان اینکه این برنامه ویژه خواهران این مسجد است افزود: این برنامه معنوی به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت روزانه برپا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان همه ما باید از این فرصت که خداوند متعال به ما داده استفاده کنیم تا بیشترین بهره را ببریم گفت: قرائت قرآن در ماه رمضان دارای فضائل و بهره‌های بسیاری است که از جمله آن می توان به حدیث شریف از امام باقر (ع) اشاره کرد که می فرمایند «هر چیزى را بهارى است و بهار قرآن ماه رمضان است».

 

سوات‌پور با اشاره به اینکه در روایات آمده قرآن در ماه رمضان نازل شده است تصریح کرد: پیامبر مهربانی ها نیز در باب فضیلت تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان فرموده است «هر کس در ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند، مثل این است که در ماه‌هاى دیگر قرآن را ختم کرده باشد».

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ‌بست ماسال خاطرنشان کرد: سنت حسنه ختم قرآن، چندین سال است که به صورت خود جوش در این مسجد برگزار و تا پایان ماه مبارک رمضان یک دوره از قرآن کریم به صورت ترتیل قرائت می‌شود.

 

کد خبر 1048896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha