کمک ۲ میلیاردی حامیان مینابی به ایتام

راستی گفت: حامیان طرح اکرام ایتام طی سال گذشته بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب کمک کردند.

« عباس راستی »،  رئیس کمیته امداد شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بابیان اینکه کمک و مساعدت حامیان به ایتام یکی از مؤثرترین مؤلفه‌های رفع فقر در جامعه است، عنوان کرد: حامیان طرح اکرام ایتام طی سال 1399 بالغ بر دو میلیارد و 611  میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب کمک کردند که این میزان نسبت به مشابه سال 1398 حدود 90 درصد افزایش داشته است.

 

وی افزود: از مجموع کمک های اهدا شده، مبلغ ۲ میلیارد و 123 میلیون تومان نقدی و مابقی به صورت کالا بوده است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب با اعلام اینکه یک هزار و 200 یتیم و 256 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هستند، اظهار کرد: از بهمن 1399 تا کنون تعداد 159 نفرحامی در چارچوب طرح« هرکارمند حامی یک یتیم» به این طرح ملحق شدند که تعداد حامیان به سه هزار و 400 نفر رسیده است.

 

 

راستی ابراز امیدواری کرد که با حضور بیشتر نیکوکاران در طرح ایران مهربان، سفره هیچ یتیمی خالی نباشد.

 


راستی تصریح کرد: حامیان نیکوکار می‌توانند با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) از محل سکونت ایتام موردنظر بازدید و نسبت به رفع دیگر مشکلات آنان نیز اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم نیکوکار شهرستان  میناب همواره در انجام امور خیر و اجرای سنت‌های الهی پیشقدم هستند و نقش مهمی در رفع مشکل نیازمندان  به خصوص ایتام و محسنین ایفا می کنند، یادآور شد: افراد حقیقی یا حقوقی که در این طرح «حامی» نامیده می‌شوند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی(ره) یا از طریق ارسال پیامک عدد 1 به سر شماره 3000333376  و یا تماس با شماره تلفن ۰۷۶۴۲۲۳۰۱۱۰ و ۰۷۶۴۲۲۳۰۱۲۰واحد اکرام ایتام شهرستان میناب در جهت سرپرستی مادی و معنوی یک یا چند کودک یتیم اعلام همکاری کنند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1048981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha