افرادی که توانایی ارایه برنامه و تحول در کشور را دارند وارد میدان رقابت در انتخابات شود

حجت الاسلام گواهی گفت: کسانی که توانایی ارایه برنامه و تحول در کشور را دارند وارد میدان انتخابات شود و پس از انتخابات همه کمر همت ببندند و فرد منتخب را یاری کنند.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد ورود کاندیدا و احزاب به انتخابات گفت: کسی که توانایی دارد و می تواند و برنامه دارد و بر خود می بیند تحولی در معیشت، سیاست، وضعیت داخلی و امنیت کشور ایجاد کند و به ثبات جدی برساند وارد میدان شود و دیگران نیز منیت ها را کنار بگذارند و او را در این راه یاری کنند.

 

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: اداره کشور سخت است و واقعا شرایط بحرانی را می گذرانیم به طور مثال در موضوع مرغ مردم با مشکل مواجه هستند در حالی که چند ماه قبل این محصول به وفور یافت می شد اما اکنون مردم برای تهیه آن با سختی مواجه هستند پس معلوم است که دستی در کار است و می خواهد شرایط را  بحرانی کند.

 

وی ادامه داد: در این شرایط مجلس باید نظارت کافی داشته باشد و دولت نیز به وظایف خود عمل کند قوه قضاییه اگر نقض و کاستی می بیند در همان لحظه وارد میدان شود و اجازه ندهد این زخم به غده سرطانی تبدیل شود باید در دم افرادی که خطای اقتصادی می کنند و می خواهند مردم با سختی در معیشت مواجه شوند برخورد شود.

 

حجت الاسلم گواهی تصریح کرد: اگر کسی بخواهد برای خدا کار کند خود را به مردم عرضه می کند و دیگر برایش فرقی نمی کند که مردم بخواهند رای به او بدهند یا ندهند وقتی برای خدا خود را عرضه می کنید اگر مردم به شما رای نداند خدا را شاکر باشید که این مسئولیت سنگین بر عهده شما گذاشته نشد و اگر وارد میدان ریاست جمهوری شد بداند که خداوند عجری زیادی برای او قرار داده تا بتواند گره از مشکلات مردم را باز کند.

 

وی اظهار کرد: اگر کسی با قدرت و قوت می تواند ساختاری ایجاد کند که مشکلات را بزودی از سر راه بردارد همه کمر همت ببندند و به او کمک کنند. باید مسئولیت به امانتدار واقعی آن برسد مسئولین در جایگاه ریاست و تکلیف خود راست بگویند و امانتدار باشند با این شیوه کشور به روزهای اول انقلاب بازمی گردد.

کد خبر 1049017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha