توقیف ۵۷ موتورسیکلت متخلف در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بیرجند

شکوهی راد گفت: ۵۷ دستگاه موتورسیکلت و ۶ خودروی متخلف در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان توقیف شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «مهدی شکوهی راد» امروز (۴ اردیبهشت) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: با توجه به مزاحمت های موتور سوران متخلف برای شهروندان به ویژه در محدوده بلوار سلامت و بلوار پیامبر اعظم(ص)، طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با موتور سواران مزاحم فاقد پلاک،پلاک مخدوش و پلاک تا شده در شهرستان بیرجند اجرا شد.

 

وي افزود: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند با همکاری پلیس راهور و پلیس امنیت عمومی ضمن هماهنگی با مقام قضائی 57 موتورسیکلت و 6 خودرو را که با انجام حرکات نمایشی و نامتعارف برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند توقیف و روانه پارکینگ کردند.

 

جانشین انتظامي شهرستان بیرجند تصریح کرد: برخورد با موتور سیکلت های فاقد پلاک و پلاک مخدوش همواره در دستور کار پلیس بوده و با خاطیان برابر مقرارت برخورد خواهد شد.

 

سرهنگ شکوهی راد درخواست کرد: شهروندان با توجه به همه گیری ویروس منحوس کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری از ترددهای شبانه بی مورد در معابر و خیابان ها پرهیز کنند و با رعایت محدودیت های مصوب شده ستاد استانی و ملی کرونا گامی در جهت قطع زنجیره انتقال این بیماری بردارند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1049021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha